Kvalitetssikring

Når vi skal starte et samarbejde med en virksomhed, finder vi sammen frem til en løsning for rengøringen der passer ind til dit behov.

Vi går op i kvaliteten af vores arbejde, og tager derfor ansvar for dette. Samtidig overholder vi altid vores aftaler og opgaver, så du bliver tilfreds med den udførte opgave.

Når vi indgår et samarbejde har vi fokus på en høj service, kvalitet og en gensidig tillid. På den måde kan vi bedst få et længerevarende samarbejde.

Vi er dog godt klar over, at vores kvalitetssikring ikke kan stå alene. Derfor sørger vi for, at hver af vores kunder er tilknyttet en kontaktperson. Denne kontaktperson har ansvaret for de udførte opgaver, og vores kunder kan altid kontakte denne vedr. rengøringsarbejdet på enten telefon eller mail. Det synes vi, er ansvarligt og personligt.

I KIWIK Miljø har vi to typer af kvalitetskontrol. Disse er hhv. selvkontrol og inspektionskontrol.

Selvkontrol

Denne kontrol bliver udført af vores serviceassistenter dagligt. Serviceassistenterne har dermed til ansvar at sikre, at tiden på rengøringsopgaven bliver brugt fornuftigt. Ikke kun ved at kigge på planen, men således og sørge for, at der bliver gjort rent der, hvor der er behov for det.

Når vi arbejder med rengøring i større virksomheder, vil denne foregå i teams med en tilsynsførende. Denne løsning sikrer os, at vi kan nå hele vejen rundt, hvis en medarbejder har brug for hjælp til en opgave.

Ansvaret for opgaven ligger hos den tilsynsførende, der dermed sikrer kvaliteten af det udførte arbejde.

Når vi i KIWIK Miljø skal ansætte vores medarbejdere, sørger vi for, at alle får en grundig oplæring i, hvordan rengøringen skal udføres. Medarbejderne bliver fulgt nøje, indtil de føler sig klar til at varetage opgaverne selv.

Der er tilknyttet en serviceledere til vores assistenter, som har mange års erfaring med rengøring. Det mener vi, giver medarbejderne både tryghed og sikkerhed.